sâmbătă, 20 decembrie 2008

Superstitii


Si uite asa se face ca intr-o zi ploioasa de iarna,eram la scoala,la sfarsitul orelor imbracat,pregatit cu umbrela in mana si asteptand sa sune clopotelul sa plec dracu' acasa(avusesem o zi de cacat)Stand si uitandu-ma cum se alergau ca soarecii broastele de nerabdare,imi vine brusc ideea sa deschid umbrela.Si o deschid(mare greseala)Deodata se asterne o liniste infricosatoare.Oare ce s-a intamplat?O fi facut iar profa fata aia de vulpe si a inceput sa alerge in stanga si in dreapta impartind palme?NU.Deodata vad o cireada venind spre mine:-s.Oare a sunat clopotelu?Eu n-am auzit nimic...Cum se face,ca nu stiu de unde apare unu din spate,imi ia umbrela si o inchide("vaffankullo" zic eu zambind).Pe urma nu stiu iar,cum se face ca ma trezesc la podea,dupa un procedeu de rasucire a maini si un sut "bine" centrat.Am primit picioare din stanga din dreapta,(mai tare,mai incet)m-au batut cu umbrele(bineinteles inchise).Ridicand capu',vad ca unu se inchina,altu' dadea.Si pentru ce?
Ma ridic zbuciumat si intreb(injur) cu plamanul care mi-a ramas,in toate limbile pe care le stiu:"si perche mother fucker mai colpit cacamas in tua madre".Unul mai simtit(colegu meu de banca)dar caruia i-am simtit piciorul in coapsa mea(normal daca poarta 45 la bocanc) imi explica:

Colegu':Nu e bine sa deschizi umbrela in clasa pentru ca poarta ghinion!

Eu:Pai bine ma si asa trebuia sa dati?

Colegu':Noi am dat mai incet dar...

Eu:DAR CE?

Colegu':Dar dna. profesoara(o persoana pe cat de credincioasa si superstizioasa,pe atat de rea) a tot insistat!!
RING RING RING RING RING

Seja o primeiro a comentar

Claudiu Entertains You! © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO