sâmbătă, 20 decembrie 2008

Catarari


Astazi,marti 16 decembrie,la scoala,la ora de sport!Ne-am schimbat in vestiar acolo toti(doar baietii desigur;bine sa mentionez ca avem doar 3 fete in clasa,si 7 fete in total in tot liceul;cat de norocosi suntem,nu?)Asa,inchisa paranteza;cum ne schimbam noi acolo,ma rog vorba vine:toti se bat cu curelele,se alearga cu adidasii,mai in gluma mai in serios.Azi a fost mai in serios.Toata lumea era suparata din cauza rezultatelor testului de la gramatica.A fost un dezastru,chiar daca prin mijloace"paranormale"cineva a reusit sa fure o copie a testului cu o zi inainte.Ne-am rezolvat exercitiile acasa,le-am comentat impreuna.Ciudat e ca si asa a doua zi niciunu nu avea aceleasi rezultate(ma rog fiecare pentru el)And guess what? doar 3 au luat nota de trecere(astia au fost cei mai batuti in vestiar aici)Dupa ce ne-am schimbat,l-am intrebat pe prof. unde sa ne ducem.Ne-a raspuns cu un zambet de masochist sa ne ducem in Palestrina(adica sala mai mica de sport),ca azi facem catarari.Unu mai dobitoc si glumet are curajul(sau inconstienta)sa raspunda "Prin copaci pe unde?"Profu',foarte cald si zambaret(e foarte de treaba da' se simte doar neinteles)ii da un sut si-l da afara(:)))imi permit sa rad acum,da atunci...)Ne duce in Palestrina.Acolo ca deobicei se apuca sa faca teorie si sa discute numeroase situatii:despre cum,de ce,pentru ca,ca sa,in caz ca ecc;sau eventual despre el in tinerete.Ma rog,ne-a explicat el acolo,cum se pune hamu cum se agata mecanismele alea(aici ne-a mai povestit un sfert de ora cine le-a inventat,de ce le-a inventat,cum era inainte sa le inventeze),si ne-a organizat 2 cate 2.Mie mi-a dat pe unu' de 90 de kile(cum sa-i dai unui baiat atat de mic,lejer si firav unu' de 90 de kile?si ne-a mai si zis ca trebuie sa fim echilibrati in greutate;ma rog nuj cum a gandit-o).Ne-a echipat pe fiecare,ne-a dat o funie si zice:"Hai,vreau sa vad un bolovan jos,care tine franghia,si un salam atarnat care se catara).Din inconstienta,fac si io pe glumetu' "Da nu putem sa ne urcam amandoi deodata?"Profu' iar cald si zambaret mi-a dat o serie de suturi si mie.Dar a fost si dragut:printre suturi mi-a asezat corespunzator hamu' si carilgele alea sau ce naiba erau.Acum,nu stiam care sa se urce care sa stea jos.Am dat la zaruri,am facut tic-tac,am jucat elastecu,am facut si un lapte gros.Pana la urma a iesit sa se catere el,dupa ce am pus la crescut doua boabe de grau intr-un ghiveci.Si se urca el ce se urca,io tot trageam si ma chinuiam sa-l tin.Vine profu,mai imi da un sut,si imi zice sa folosesc dispozitivu ala de metal ce il am agatat,adica Gri-Gri(asa ii zic ei).WoW nu mai vazusem asa ceva.Eram fascinat de cat de simplu era si de cat de mult iti usura munca.Practic nu mai trebuie sa tragi,sa tii de funie.Gri-Gri-ul o blocheaza,si pe ala il tine sus doar greutatea ta.Intre timp ala ajunsese sus,sus si,agatat,astepta sa il las jos.Ce mai ma interesea pe mine de el,eram captivat de Gri-Gri;l-am intors l-am rasucit sa vad cum e facut cum lucreaza,care e schema.Ala tot tipa sus sa-l dau jos ca il strangea hamu la OO.Si il rotesc eu ce il rotesc pana vad,ceva ca un maner:SI AM TRAS LA MAXIM.Brusc vad cum o parte a funiei incepe sa urce repde si una sa coboare(hmmmm ce o insemna asta:-?).stateam eu ma gandeam ce se intampla cand aud un urlet de disperare de sus ce se tot accentua:baiatu de sus cadea ca bolovanu'
Ma uit eu in stanga,in dreapta.Ce sa fac?sa apuc funia?trecea prea repede.Sa incerc sa-l prind?era prea mare.Profu' care vazuse scena,foarte cald si calm,vine,imi da un sut,si trage de maner inapoi.Atat am apucat sa vad,cum trage profu de maner si....si zidul,cum vine spre mine(defapt eu ma duceam catre el)Coliziune iminenta.M-am ciocnit eu de zid si,ametit cum eram dar in acelasi timp preocupat de baiatu' de sus,m-am uitat la el:)Ii intrase hamu' ala pana in gaura curului saracu'.Cu o mana fluturanda tot mai facea semne sa-l lase cineva jos.Profu',l-a dat usor jos,i-a dat un sut,si l-a trimis sa se schimbe.Eu m-am dezlegat,asa ametit cum eram si am taiat-o repede in vestiar sa ma schimb si eu.Ciudat e ca din acea zi am devenit unul dintre preferatii profului.Eu eram primu luat la suturi cand se facea vreo prostie. DA:>

Seja o primeiro a comentar

Claudiu Entertains You! © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO