sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Omul, la mânie, cade-n nebunie



Azi am vazut o alta fata a clasei mele,a colegilor mei.Eram la ora de fizica in laborator.Profesorul care preda in laborator nu era.Asa ca am intrat in laborator cu profesorul de teorie care ne-a impartit pe grupe,si ne-a dat exercitii de rezolvat.E foarte de treaba.Intamplator am nimerit si cu un cretin in grup si cu unu care toata ora ne-a spus numai glume.Dupa ce am ras cu ala putin,se gandeste si dobitocu' ala sa faca o gluma."erau odata 3 romani si au murit toti"...Pfoaaa...pai vino incoace figlio di puttana.Ma rog l-am alergat p-acolo,l-am batut cu o teava ce am gasit prin laborator.Intre timp mare cearta in spatele meu intre doua grupuri in frunte cu 2 matze(fete).Se certau intre ele ca una nu i-a spus celeilalte ca a furat subiectele de la testul de italiana.Toata lumea stia subiectele numai ea nu.Normal si eu cred ca m-as fi suparat.Si certandu-se acolo,la un moment dat ameninta inconstienta ca ii va spune profei de italiana....Se lasase o liniste sinistra,profu' se bagase dupa un dulap(e mai fricos asa).Cred ca toata lumea se gandea ce am fi patit daca ar fi aflat.Ne-ar fi ascultat in fiecare zi,teste neprogramate,note la purtare mici.Unu deja izbucnise in plans.Altu plangea de mult.Imediat matza aia care ar fi trebuit sa-i dea subiectele celeilalte(care le-a si luat) a sarit la gatu' celeilalte.Si s-a iscat acolo bataie mare intre cele doua tabere.Eu observam cu amicu' meu dobitoc si glumet,caruia ii mai dadeam cate o teava pe spate,ce se intampla.Doi baieti se bateau cu 2 cronometre,altii doi trageau de doua arcuri(care e mai puternic),altii 4 veneau cu profu' in brate si l-au aruncat in mijloc acolo.Nu stiu cum dar amicu meu dobtitoc a scapat si s-a strecurat printre multime.Am fugit dupa el dar cum am intrat in "ring" acolo m-am trezit cu un cap in gura.N-am vazut cine e da' i-am dat si eu un picior.Iar vad cum mi se lipeste o mana de fata a aceluiasi individ si ma impinge inapoi.Am apucat-o si i-am sucit-o.Mai scoate o mana si i-am sucit-o si pe aia.Cand a scos si e treia mana m-am dat inapoi speriat.Si iese profu' cu o urma de picior in fata si cu mainile sucite.L-am ocolit si am fugit in banca.In final a aparut un profesor din laboratorul vecin,l-au bagat si p-asta in mijloc acolo.S-au batut asa vreo 45 de minute pana nu au mai avut cu ce sa arunce si s-au potolit.Cu ultima suflare matza cea suparata a iesit din clasa spunand ca-i va spune profesoarei a doua zi.Si da-i toata satra dupa ea.Eu am ramas frumos l-am ajutat pe prof sa se aranjeze,i-am mai dat o teava pe spate amicului meu dobitoc care ramasese cu un picior sub un dulap,m-am imbracat si am plecat.Nu stiu de ce dar mie mi-ar place sa aflle.Macar ne da afara din scoala si ma duc la alta....sau chiar alta in ROMANIAAAA:))

1 Comentário:

Anonim spunea...

Schimba imaginea,pune una in care se bat 2 fete!;))

Claudiu Entertains You! © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO